تعمیر موتورخانه

در بسیاری از ساختمان ها به منظور تهویه مطبوع و فراهم کردن گرمایش بخش های مختلف ساختمان از موتورخانه استفاده می شود. بنابراین موتورخانه یک سیستم مهم در ساختمان بشمار می رود که در صورت خرابی باید به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

موتورخانه ها معمولا در بسیاری از ساعات شبانه روز در حال کار کردن و فعالیت می باشند در نتیجه در مدت زمان نسبتا کوتاهی قطعات آنها دچار فرسایش می شوند و نیازمند تعمیر و یا تعویض می باشند. به منظور جلوگیری از خرابی موتورخانه باید سرویس های دوره ای را به صورت منظم انجام دهید تا اگر مشکلی در موتورخانه ایجاد شده است آن را تعمیر کرده و از ایجاد مشکل برای سایر قسمت های موتورخانه جلوگیری کنید.

خدمات مربوط به تعمیر موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار

از مهمترین و اصلی ترین خدمات مربوط به تعمیر موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض منبع دوجداره موتورخانه
  • عایق کاری موتورخانه
  • سرویس های دوره ای موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض لوله کشی موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض دیگ موتورخانه
  • تعمیر و یا تعویض شیر شوفاژ
  • تعمیر و یا تعویض مشعل موتورخانه
  • برطرف کردن مشکلات جزئی و یا کلی موتورخانه

تمامی خدمات فوق توسط تکنسین های متخصص تاسیسات نوبهار انجام می شود. مجموعه بزرگ تاسیسات نوبهار آماده خدمت رسانی در زمینه تاسیسات ساختمانی همچون تعمیرات و یا نصب موتورخانه و مواردی از این قبیل می باشد.

تعویض کلکتور موتورخانه

یکی از مهمترین بخش های موتورخانه، کلکتور موتورخانه می باشد که در واقع به عنوان شاهراه جمع آوری و توزیع آب گرم شناخته می شود. در مواردی که شوفاژ به درستی کار نمی کند معمولا کلکتور موتورخانه فرسوده و یا خراب شده است و نیاز به تعویض دارد.

زمانی که با نشت آب از سمت شیرآلات کلکتور روبه رو می شوید اگر به موقع اقدام به برطرف کردن مشکل نکنید، چکه کردن آب بر روی لوله ها باعث زنگ زدن آنها می شود و در چنین مواقعی باید کلکتور موتورخانه تعویض گردد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که میزان زنگ زدگی لوله ها باید بررسی شود زیرا در برخی مواقع میزان زنگ زدگی لوله ها کم است و نیازی به تعویض کلکتور نیست. با این حال در بسیاری از مواقع میزان زنگ زدگی لوله ها بسیار زیاد است و معمولا به داخل لوله ها نفوذ کرده و همین موضوع باعث پوسیدگی کلکتور شده است که در چنین مواقعی کلکتور باید عوض شود.

تعویض کلکتور باید توسط یک تکنسین ماهر و کارآزموده انجام شود زیرا نصب این قطعه از موتورخانه اگر به درستی انجام نشود، عملکرد سایر قطعات موتورخانه را نیز با اختلال مواجه می کند. به این منظور می توانید خدمات مربوط به موتورخانه همچون تعویض کلکتور موتورخانه را به تاسیسات نوبهار بسپارید تا خیالتان از بابت تعویض و نصب صحیح و اصولی کلکتور راحت باشد.

نکات مهم در تعویض کلکتور موتورخانه

همانطور که در قسمت فوق اشاره کرده ایم، نصب کلکتور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور رعایت نکات زیر در هنگام تعویض کلکتور موتورخانه الزامی می باشد.

  • محل نصب کلکتور در پشت مخزن بخار موتورخانه است.
  • در هنگام تعویض کلکتور موتورخانه به کیفیت و استاندارد بودن لوله و اتصالات دقت کنید.
  • از قرار دادن کلکتور در مکان های مرطوب خودداری کنید.
  • کلکتور موتورخانه باید در ارتفاعی مناسب نصب شود.

تعویض دیگ موتورخانه

دیگ موتورخانه یک مخزن بزرگ و پر فشاری است که از آن برای گرم کردن آب استفاده می شود. دیگ های موتورخانه یکی از بزرگترین و اصلی ترین تجهیزات موتورخانه می باشند که در دو نوع فولادی و چدنی تولید می شوند.

دیگ موتورخانه در برخی موارد سوراخ می شود و نیاز به تعویض دارد. دیگ موتورخانه در داخل یک سیکل قرار دارد، آب وارد سیکل می شود و توسط مشعل موتورخانه گرم می شود و سپس از دیگ خارج می شود و به وسیله لوله ها به بخش های مختلف ساختمان هدایت می گردد. دیگ ها پس از چندین سال استفاده پوسیده و خراب می شوند.

تعویض دیگ موتورخانه توسط تاسیسات نوبهار انجام می شود. پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این است که در صورتی که موتورخانه ساختمان شما عملکرد صحیح خود را از دست داد با مشاوران تاسیسات نوبهار به صورت رایگان تماس بگیرید تا بتوانید مشکل اصلی موتورخانه را پیدا کنید و اگر مشکل از سمت دیگ موتورخانه می باشد از تکنسین های تاسیسات نوبهار برای تعویض دیگ موتورخانه کمک بگیرید.

 

مخروطی (کله قندی) ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

کله قندی ترافیکی

به نقل و گزارش از فروشگاه ایمنی ها؛ کله قندی ترافیکی دارای طراحی مخروطی شکل بوده و از جنس پلاستیک ساخته شده است. این استوانه ترافیکی با سطحی پهن‌تر نسبت به راس خود به راحتی در مکان‌های مختلف، اعم از صاف و شیب‌دار نصب می‌گردد و استفاده از آن بسیار راحت است.  کله قندی ترافیکی به دلیل ارزان و مقرون به صرفه بودن، پر فروش‌ترین استوانه ترافیکی در سالیان اخیر بوده است. تنوع محصولات: https://imeniha.com/product-category/traffic-equipment/road-safety-equipment/

خرید انواع کله قندی ترافیکی

با توجه به مواد لاستیکی و پلیمری به کار رفته در بافت اصلی استوانه ترافیکی، قابلیت ضربه پذیری تا 20000 مرتبه را نیز دارد. این تجهیزات ترافیکی بسیار در مقابل نوسانات دما مقاوم بوده و جابجایی و حمل بسیار راحتی دارند.

 ویژگی‌های کله قندی ترافیکی

استوانه ترافیکی مخروطی شکل و یا همان کله قندی بسیار مشهور و نام آشنا، با طرح و رنگ و قابلیت‌های متنوع در اندازه‌های متفاوت ساخته می‌شود.

اولین و شاید مهمترین ویژگی کله قندی ترافیکی، استفاده از دو رنگ (اصولا زرد و قرمز) برای قابلیت تشخیص از فاصله دور است. این استوانه دراندازه‌های مختلفی ساخته می‌شود و عمومی‌ترین طول‌های استفاده شده برای تولید آن‌ها، 25، 45، 55، 65، 75 و 100 سانتی‌متر است.

کله قندی ترافیکی را در جنس‌های ارتجاعی و پلاستیکی می‌سازند تا در صورت برخورد اجسام سخت، نه جسم مذکور و نه استوانه ترافیکی مخروطی شکل آسیب نبینند. عموما استوانه ترافیکی را از جنس پی وی سی (pvc) و یا ژله‌ای تولید می‌کنند و همین امر نیز صفت ارتجاعی بودن و انعطاف پذیر بودن آن‌ها را باعث شده است. در سالیان اخیر انواع استوانه‌های ترافیکی مخروطی با قابلیت تشخیص در شب نیز تولید شده است که از آن‌ها با عنوان استوانه ترافیکی شبرنگ نیز یاد می‌شود.

 انواع کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی و یا استوانه ترافیکی مخروطی را در یک دسته‌بندی کلی می‌توان شامل انواع ذیل دانست.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی‌متر: این مانع ترافیکی استانداردترین اندازه ممکن را از حیث تجهیزات ترافیکی در سطح جهان دارد.

کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری: این استوانه با قابلیت ضربه‌پذیری بسیار بالایی ساخته شده است و با توجه به طول یک متری خود، مقاومت بسیار بالایی دارد.

کله قندی ترافیکی ژله‌ای: این استوانه ترافیکی به صورتی ساخته شده است که کمترین آسیب ممکن را در صورت برخورد به وسیله مورد نظر وارد میکند و همچنین به علت قابلیت ارتجاعی بسیار زیاد خود نیز در مقابل آسیب های وارده بسیار مقاوم هستند.

کله قندی ترافیکی تاشو: مهمترین خصوصیت این استوانه ترافیکی، قابلیت تا شدن، حمل آسان و کاهش هزینه‌های مربوط به عرضه آن‌هاست.

 کاربرد کله قندی ترافیکی

این محصول از جمله تجهیزات راه ایمنی ها پرکاربرد بوده و در بسیاری از معابر و مکان های عمومی و خصوصی نصب می گردد. در ادامه عمومی‌ترین کاربردهای کله قندی ترافیکی را به اختصار شرح می‌دهیم.

جهت استفاده در انواع مسیرهای ورودی و خروجی و چند راه‌های متصل به یکدیگر

جهت استفاده در انواع مسیرهای مربوط به ورودی و خروجی بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و دیگر مکان‌های عمومی

جهت استفاده در پارکینگ‌های عمومی طبقاتی

جهت استفاده در انواع پارکینگ‌های مربوط به ساختمان‌های مسکونی با واحدهای متعدد

جهت استفاده در مقابل ورودی پارکینگ‌ها با هدف جلوگیری از پارک دیگر خودروها

جهت استفاده در مسیرهای در دست تعمیر

 نصب کله قندی ترافیکی

نصب این استوانه بسیار راحت بوده و اصولا به صورت دسته‌ای در مکان مشخصی گذاشته شده و احتیاج به وسیله خاصی برای نصب ندارند. با این حال در برخی از مکان‌ها برای جلوگیری از به سرقت رفتن و یا عدم امکان جابجایی توسط اشخاص مختلف، آن ها را با زنجیرهای خاصی به یکدیگر متصل می کنند و مانع حرکت و جابجایی آن‌ها می‌گردند.

خرید کله قندی ترافیکی

در صورت تمایل به خرید انواع استوانه و کله قندی ترافیکی می توانید به سایت ایمنی ها مراجعه نمایید. www.imeniha.com

 

چطور غذاهای مفید بر سلامت پوست و زیبایی موثر هستند

پوست شما آینه درونتان است. همان‌طور که رژیم غذایی نامناسب باعث چاقی، دیابت و بیماری قلبی می‌شود، تغذیه مناسب هم روی سلامت و زیبایی پوست تأثیر می‌گذارد. ارتباط بین تغذیه و سلامت و زیبایی پوست حقیقتی است که متأسفانه اکثر افراد به آن توجهی ندارند. واقعیت این است که رژیم غذایی نامناسب می‌تواند ساختار پوستتان را تغییر داده و توانایی بدن در حفظ زیبایی و سلامت پوست را پایین بیاورد.

 

هرکسی کرم صورت محبوب خودش را دارد، اما یادمان باشد که نخستین گام برای داشتن زیبایی پوست صورت ، رعایت رژیم غذایی مناسب و تغذیه سالم است. سلول‌های جوان برای اینکه جایگزین سلول‌های پیر و مرده شوند به مواد مغذی نیاز دارند.

داشتن رژیم غذایی متعادل، مواد مغذی موردنیاز و حیاتی بدن برای حفظ نرمی، لطافت و شادابی پوست را تأمین می‌کند. پیری امری اجتناب‌ناپذیر است و چین و چروک‌ها به ‌مرور زمان روی پوست ظاهر می‌شوند. قرار گرفتن در معرض آفتاب، مواد آرایشی و شیمیایی و تغذیه نامناسب هم مشکلات پوستی ناشی از افزایش سن را تشدید می‌کنند.

مواد غذایی بلوک های سازنده هستند که بدن برای رشد، توسعه و ترمیم استفاده می کند. غذاهای سالم، گیاهان و مواد غذایی را برای انجام این کار فراهم می کنند. اگر خوب غذا نخورید، نمی توانید به درستی عمل بکنید حالا می خواهیم در مورد تغذیه جوان کننده پوست و خوراکی های زیبایی و شادابی چهره صحبت کنیم .

محققان دریافته‌اند افرادی که بیشتر از دیگران از میوه‌ها و سبزیجات استفاده می‌کنند معمولاً به همان نسبت نیز کمتر دچار بیماری‌های پوستی به خصوص سرطان می‌شوند. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عوامل بیرونی تاثیر گذار در سلامتی پوست و ایجاد سرطان در آن نور خورشید می‌باشد.

با این همه دلیل بد نیست شما هم کمی به فکر آموزش آشپزی باشید تا بتوانید غذاهای مفیدی را برا خودتان تهیه کنید.

در این حالت اگر بدن شما دارای ویتامین‌های C و E باشد خورشید اثر مخرب خود را بر روی پوست نمی‌گذارد. برعکس این حالت زمانی است که افراد بیش از حد از گوشت‌های قرمز، غذاهای پر چرب و فست فودها استفاده می‌کنند. چربی‌های مضر می‌توانند پوست را در برابر آسیب‌های نور خورشید مستعدکرده و سبب ایجاد سرطان پوست شوند.

دانه ها

تخم شربتی، شاهدانه، تخمه ی آفتابگردان، تخمه ی کدو و تخم کتان برای داشتن پوستی زیبا و سالم فوق العاده اند. تخمه ی کدو و تخمه ی آفتابگردان سرشار از سلنیوم؛ ویتامین A، منیزیم و پروتئین ها هستند. سلنیوم و پروتئین مانع از بروز چین و چروک می شود و ویتامین E پوست را بهتر آبرسانی و مرطوب می کند. منیزیم موجود در این دانه ها نیز میزان استرستان را کاهش می دهد. اسیدهای چرب امگا ? که در تخم کتان، تخم شربتی و شاهدانه وجود دارند نیز برای مقابله با آکنه و چین و چروک فوق العاده عمل می کنند. این دانه ها همچنین سرشار از پروتئین نیز هستند.

تغذیه مناسب برای پوست جوش دار

 

در ادامه موضوع تأثیر تغذیه بر زیبایی پوست باید بگوییم که جوش‌ و آکنه از معضلات سن بلوغ است که گاهی تا بزرگسالی هم دست از سرمان برنمی‌دارد. تأثیری که آکنه روی ظاهر افراد می‌گذارد، سلامت روان را هم به‌ خطر می‌اندازد. مصرف شیرینی و شکلات باعث تشدید جوش‌های پوستی می‌شود. کربوهیدرات موجود در شیر روی هورمون‌های رشد و انسولین تأثیر می‌گذارد و جوش‌های پوستی را بدتر می‌کند.

بنابراین افرادی که پوست جوش‌دار دارند یا مستعد آکنه هستند بهتر است که در مصرف لبنیات بیشتر دقت کنند. مصرف قند و شکر، نان‌های حاوی آرد سفید و بدون سبوس هم باعث بدتر شدن پوست جوش‌دار می‌شوند. غذاهای مفید برای پوست جوش‌دار حذف کربوهیدرات از رژیم غذایی و مصرف آرد و برنج سبوس‌دار است.

بیشتر بخوانید : سرگرمی

تغذیه مناسب پوست چرب

 

در ادامه موضوع تأثیر تغذیه بر زیبایی پوست باید بگوییم که تغذیه، تأثیر مستقیمی روی چرب شدن پوست صورت و بدن دارد. بهترین راه برای حفظ تعادل غده‌های چربی پوست این است که مصرف خوراکی‌های چرب را کم یا حذف کنید. فیبر، خیار، گریپ فروت، مواد غذایی سبوس‌دار، نوشیدن آب کافی، آجیل‌ها، موز و آووکادو از غذاهای مفید برای پوست چرب هستند که می‌توانید در رژیم غذایی روزانه‌تان بگنجانید.

 

 اگر به ‌دنبال تغذیه مناسب پوست چرب هستید در مجله اینترنتی بیان شده که باید بدانید که مصرف برخی خوراکی‌ها باعث تشدید چربی پوست می‌شود. بنابراین بهتر است مواد غذایی مثل شکرهای مصنوعی، گوشت چرب، آرد غنی‌شده، کافئین، کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده، نوشابه‌های گازدار، الکل، و غذاهای ادویه‌دار و شور را از رژیم غذایی روزانه‌تان کنار بگذارید.

پروتئین‌ها

 

قسمت عمده‌ی پوست ما انسان‌ها از پروتئین تشکیل شده است که در این میان یکی از مهم‌ترین پروتئین‌های حافظ سلامت و زیبایی پوست کلاژن است. کلاژن با ایجاد خاصیت انعطاف پذیری از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری کرده و سبب ترمیم بافت‌های سلولی می‌شود. همانطور که می‌دانید پروتئین‌ها نمی‌توانند از طریق لایه‌های پوست به داخل آن نفوذ کنند بنابراین شما فقط می‌توانید از طریق تغذیه این مواد را تامین کنید. منابع غنی پروتئین را می‌توانید در انواع گوشت، ماهی، مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، شیر و لبنیات بیابید.

میوه‌ها و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات دارای مواد معدنی، املاح و ویتامین‌های مورد نیاز پوست و بدن هستند که شما برای داشتن پوستی زیبا و سالم نیاز دارید روزانه به مقدار کافی از این مواد مصرف کنید. تمام میوه‌ها سرشار از ویتامین B وهستند. علاوه بر این به علت داشتن فیبر بالا می‌توانند آب زیادی را ذخیره کرده و آبرسانی به پوست را تضمین کنند.

https://llk.dk/wyj4r7

 http://s.ecmaps.de/mlqyd

 

https://writeablog.net/faheemkhatri4/gr-w-m-hy-trhydkhwrsywntqkhwb

https://www.zupyak.com/p/3470293/t/gr-w-m-hy-trhydkhwrsywntqkhwb

https://www.launchora.com/story/1674973133--0

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:30883269

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/296227/%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B4%D9%86-%D9%88-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%86%D9%87%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1?new=1

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/140721

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2023/01/29/%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c%da%a9%d9%87%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%af%d8%a7 /

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/360054

https://friend007.com/read-blog/49502

https://gab.com/gexica3481/posts/109771114389315197

آشپزی مناسب چطور به کمک سلامت ما می آید

در این پست به نقش آشپزی و تاثیر آن بر سلامت  و زیبایی پوست و مو و روان می پردازیم . نقش تغذیه در سلامتی و رشد بدن، اهمیت وجود برخی مواد مغذی برای بدن است. ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئینها، آن اندازه ضروری است که در تغذیه و سلامت سلولهای مغز دخالت دارند. بر این اساس می توان با استفاده از تغذیه مناسب، از بروز برخی نارساییهای عصبی و روانی انسان، پیشگیری کرد.

در پایان روز کاری پراسترس به چیزی برای خالی کردن ذهنمان نیاز داریم و به ویژه آشپزی ایرانی به ما کمک می کند از تنش و استرس رها شویم. وقتی آشپزی می کنیم، کاری فیزیکی انجام می دهیم و از روال معمول روزانه خود خارج می شویم و خستگی ذهنی مان را برطرف می کنیم.

 

آشپزی به تمام توجه ما نیاز دارد؛ وقتی کره یا شکر را وزن می کنیم یا تخم مرغ ها را می زنیم، آرام تر می شویم. آشپزی اثری مانند مراقبه دارد، زیرا باید سرعت خود را کم کنیم و متمرکز شویم. در پایان که نتیجه کار را می بینیم هم احساس آرامش بیشتری می کنیم.

هنگام آشپزی باید تمرکز داشته باشید و فرایند آشپزی را کنترل کنید و این تمرکز موجب دورنگه‌داشتن ذهن از افکار منفی و نامطلوب می‌شود. آشپزی کمی شبیه مراقبه است و برای درمان بعضی از بیماری‌های روانی مفید است. شما با وبگردی و سر زدن به مجله آنلاین می توانید اطلاعات و اگاهی بیشتری پیدا کنید. چون در مجلات اینترنتی آنلاین مطالب فراوانی برای آگاهی به صورت روز منتشر می شود.

 

البته بعضی از اختلالات خلقی مانند افسردگی انرژی و اشتهای فرد را کاهش می‌دهند و تشویق‌کردن او به آشپزی دشوارتر می‌شود. با این حال مطالعات نشان داده‌اند که آشپزی موجب بهبود سلامت روان بسیاری از افراد می‌شود. این تا?ثیر آشپزی وقتی برای دیگران غذا می‌پزید، افزایش چشمگیری می‌یابد.

 

در مطالعات مشخص شده است که رژیم‌های غذایی سرشار از مواد مغذی (شامل مقادیر زیادی از سبزیجات برگ‌سبز تیره، حبوبات، ماهی‌های چرب و توت‌ها) درمان اختلالات خلقی را راحت‌تر می‌کنند. البته واکنش همه به غذا یکسان نیست. عدم‌تحمل بعضی از غذاها و میکروبیوم‌های روده بر واکنش‌ها و در نتیجه خلق‌وخوی ما تأثیر می‌گذارند.

از آشپزی خودتان لذت ببرید

فرآیند پخت و پز و پخت نه تنها خلق و خو را بهبود می بخشد، احساس رضایت حاصل از دیدن محصول نهایی به طور طبیعی باعث افزایش شادی می شود.

شما چیزی ملموس ایجاد کرده‌اید که می‌توان از آن لذت برد و به اشتراک گذاشت.

این به شما احساس موفقیت خاصی می‌دهد.

اینکه توانستید محصولی را خودتان تولید کنید.

آنی گورتون، روان‌شناس، می‌گوید که نتیجه آشپزی چیزی فراتر از احساس موفقیت است.

آشپزی می‌تواند نیاز عاطفی به هدف و معنای زندگی را برای ما برآورده کند.

http://gg.gg/133793

https://bit.ly/3RuZUQv

آشپزی کاری است که به ترکیبی از چندین مهارت نیاز دارد.

درک، برنامه ریزی، توجه به جزئیات، استفاده از حافظه و تخیل، مهارت، خلاقیت و سبک.

بله سبک هم در این موضوع دخیل است.

شاید بتوان گفت که آشپزی مانند اثر انگشت شما منحصر به فرد است.

به این خاطر که هر آشپزی سبک خود را در کار خود و آشپزخانه خود دارد.

شما هیچ وقت نمی‌توانید دو پیتزا از یک نوع که توسط دو آشپز متفاوت درست شده اند را با طعم یکسان داشته باشید.

این علاوه بر خلاقیت آن ها به خاطر سبک آن ها در تهیه پیتزا است.

در برنامه های فراوانی در سراسر جهان به افراد دچار اختلالات خلقی و سایر مشکلات کمک می کنند که به عنوان بخشی از درمانشان آشپزی کنند؛ این روش آشپزی درمانی (therapeutic cooking) نامیده می شود. دانشمندان ثابت کرده اند که آشپزی درمانی اثرات مثبتی بر اجتماعی شدن، عزت نفس، کیفیت زندگی و احساسات دارد.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون داخلی

آشپزی به افراد کمک می کند روی یک کار تمرکز کنند و این می تواند به آنها احساس قدرت و کنترلی را بدهد که ممکن است خارج از آشپزخانه و در زندگی روزمره شان از آن برخوردار نباشند.

دستورهای آشپزی آسان موجب اضطراب نمی‌شوند و تمرکز را بالا می‌برند. طبق مطالعه‌ای در سال ????، خلاقیت و شادی را نیز افزایش می‌دهند. در این مطالعه که رفتار و اقدامات ??? نفر از نزدیک بررسی شد، پژوهشگران مشاهده کردند وقتی این افراد کارهای کوچک معنی‌دار و آرامش‌بخشی مانند آشپزی را انجام می‌دهند، شادتر هستند.

دانشمندان تصور می‌کنند که خلاقیت آشپزی موجب می‌شود افراد احساس کنند اعتمادبه‌نفس و توانمندی بیشتری دارند و این با نتایج پژوهش‌های فراوان انجام‌شده درباره تا?ثیر خلاقیت بر احساس شادی مطابقت دارد.

جنبه دیگر آشپزی که برای سلامت روان مفید است، آشپزی کردن برای دیگران است. پژوهش نشان داده است که در بسیاری از فرهنگ ها آشپزی نوع دوستانه (Altruistic cooking) راهی برای ایجاد پیوند با دیگران است؛ شما آشپزی می کنید تا نشان دهید به دیگران اهمیت می دهید. جشن بگیرید و دیگران را خوشحال کنید یا صرفا شکمشان را سیر کنید.

واورزونک می گوید: آشپزی می تواند دری برای ارتباط و پیوند باشد. هیچ تردیدی وجود ندارد که غذا افراد را کنار هم جمع می کند. برای کسی که در برقراری روابط اجتماعی مشکل دارد، به اشتراک گذاشتن غذای خانگی با دیگران می تواند تا?ثیر زیادی داشته باشد. بازخورد مثبت و صرفا دیدن اینکه دیگران از غذای شما لذت می برند، تشکر می کنند و برای آنچه پخته اید ارزش قائل هستند، تا?ثیر قدرتمندی بر بازسازی تصور شما از ارزش و اهمیت خود دارد.

https://faheemkhatri.blogspot.com/2023/01/blog-post_28.html

https://sites.google.com/view/dkfsdjfs-hsdf-sif-hsuf-s/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/3820107

https://medium.com/@lenigek669/%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF-3731ee20d707

https://seo119.wordpress.com/2023/01/29/%d8%a2%d8%b4%d9%be%d8%b2%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%85%da%a9-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%a7-%d9%85%db%8c-%d8%a2%db%8c%d8%af /

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post497810097 /

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/c27328fc-8801-364f-c91e-afd2228c2521/d6b65764a602f9ebdd6c6fa35a7af6dd

https://app.box.com/s/9l2s27c3fgvp7qbkb5ry3w3rv8gta21r

https://telegra.ph/%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AF-01-29

عنوان: چگونه دستگاه لیزر تیتانیوم با کیفیت و اورجینال بخریم؟

 

 

در این مقاله سعی کردیم با بررسی های فراوان، استفاده از تجربه خود و دیگران و تحقیق در مورد برندها و شرکت های مختلف در ایران و خارج از ایران بهترین و پرفروش ترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در ایران را بررسی کنیم و بهترین شرایط خرید لیزر تیتانیوم در ایران را برای شما شرح دهیم.

در این مقاله سعی شده که صرفا به دستگاه لیزر تیتانیوم بپردازیم، دلایلی که باعث شد ما لیزر تیتانیوم را مورد بررسی قرار دهیم:

  • قدرت دستگاه لیزر تیتانیوم ( 1200وات و 1600وات)
  • پشتیبانی از طیف های پوستی مختلف (سفید تا برنزه)
  • دارای سه طول موج مختلف الکساندرایت، دایود، اندیاگ
  • سیستم خنک کننده (کولینگ) بسیار پیشرفته
  • انجام لیزر کل بدن با سرعت بالا، بدون سوختگی و سوزش
  • قیمت بسیار مناسب در ایران نسبت به کارایی
  • بازگشت سرمایه سریع برای کلینیک داران
  • کاملا بصرفه برای کاربران و مشتریان کلینیک ها

دلیل اصلی معرفی و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم توسط ما این است که شرکت کارمانیا طب در ایران واردکننده مستقیم دستگاه تیتانیوم در ایران است که این امکان را برای پزشکان و کلینیک داران فراهم کرده است که این دستگاه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب و به صورت نقد و اقساط یکساله در ایران خریداری کنند، تفاوتی که این شرکت ایجاد کرده است باعث شده که کلینیک های حذف موهای زائد در ایران بتوانند قیمت مناسبی برای انجام خدمات خود به مشتریان خود ارائه دهند.

در ادامه سعی داریم که دستگاه تیتانیوم را بیشتر به شما معرفی کنیم که با اطمینان بیشتر و خیال راحتتر این دستگاه را برای کلینیک خود انتخاب کنید.

 

معرفی دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

 

دستگاه تیتانیوم یک دستگاه لیزر حذف موهای زائد است که بهترین عملکرد و جوابدهی در بین دستگاه های هم رده ی خود را دارد. این دستگاه دارای اسپات لیزر ? سانتی متر مربعی با سیستم خنک کننده پیشرفته و جدید میباشد. از بین بردن موهای زائد با لیزر سوپرانو تیتانیوم بسیار سریع‌ و بدون درد است که راه‌حل بهبود یافته و قابل توجهی را برای کاربران و پزشکان ارائه می‌دهد. لیزر سوپرانو تیتانیوم از مزایای سه طول موج ترکیبی دریک هندپیس بهره میبرد. (دارای سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ میباشد.) این دستگاه با رویکردی تجاری محور و بصرفه برای پزشک و بیمار تولید و روانه بازار شده است. در نتیجه دستگاه سوپرانو تیتانیوم راه حل جدید و منحصر به فردی مبتنی بر نتیجه را در دنیای حذف موهای زاِِئد ایجاد می کند. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای توان های خروجی 1000، 1200 و 1600 وات میباشد، که بهترین جوابدهی این دستگاه در نوع 1600 واتِ آن میباشد. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده و پیشرفته ی آیس پلاس میباشد که در هنگام انجام لیزر مو احتمال درد، سوزش و سوختگی را در بیمار کم میکند. دستگاه تیتانیوم یکی از پر فروشترین و خوش قیمت ترین دستگاه های موجود در ایران است که شرکت کارمانیا طب  بهترین شرکت تجهیزات پزشکی ایران اقدام به واردات این دستگاه لیزر در ایران کرده است که با بهترین قیمت ممکن آن را به مشتریان خود ارائه میدهد. شرکت کارمانیا طب برای راه اندازی کلینیک زیبایی سریعترین بازگشت سرمایه را برای صاحبان کلینیک های زیبایی را ارائه میدهد که برای مطالعه ی بیشتر مشخصات و کارایی این دستگاه میتوانید به سایت شرکت کارمانیاطب مراجعه کنید و با مشاوران این شرکت مشورت کنید.

اگر هنوز در خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت کارمانیا طب شک دارید حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، ما سعی میکنیم صادقانه با توضیح مزایای این دستگاه و شرکت کارمانیاطب، شما را قانع کنیم که حتما این دستگاه را در کلینیک زیبایی خود داشته باشید.

 

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با دستگاه الکساندرایت

 

تعجب نکنید این عنوان کاملا غلط است و ما به دلیل پرسش زیاد دوستان در تیتر اصلی آن را قرار داده ایم، ما دستگاهی به نام دستگاه الکساندرایت نداریم، الکساندرایت صرفا یک طول موج است که در دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده میشود که این طول موج در دستگاه لیزر تیتانیوم نیز موجود است. الکساندرایت نام برند یا نوعی دستگاه نیست، دستگاه الکساندرایت نامی است که در ایران برای دستگاه هایی با برندهای کندلا، دکا و... استفاده میشود که این کار بسیار اشتباه است. این دستگاه ها تک شات و بدون نیاز به ژل هستند به همین دلیل در ایران معرف شده اند که در تبلیغات به اسم دستگاه الکساندرایت شناخته میشوند، توجه کنید که این دستگاه ها در ایران به دلیل قیمت بالایی که دارند باعث میشود برای کاربر هزینه ی زیادی برای لیزر بدن در بر داشته باشد یا نمونه های فیک و غیر اصلی این دستگاه ها در بازار زیاد شود که جوابدهی آنچنانی نداشته باشند.

در اینجا قصد نداریم از دستگاه لیزر تیتانیوم تعریف کنیم یا در چشم شما آن را بسیار خوب جلوه دهیم. در دنیای پیشرفته ی امروزی با آپدیت شدن روز به روز فناوری روزانه شاهد ارائه شدن دستگاه های پیشرفته تر پزشکی هستیم که دستگاه لیزر موهای زائد هم از این موضوع مستثنی نیست و سالیانه دستگاه های پیشرفته تری در دنیا معرفی میشود ولی دلیل برتری دستگاه تیتانیوم نسبت به سایر برند ها این است که این دستگاهِ لیزر بهترین جوابدهی را در این رنج قیمت دستگاه های لیزر دارد. پس یعنی شما با مبلغی که بابت خرید این دستگاه میپردازید هیچ دستگاه دیگری را با این جوابدهی و قدرت نمیتوانید خرید کنید.

شرکت کارمانیاطب واردکننده ی دستگاه تیتانیوم است که بروزترین و بهترین نوع این دستگاه را ایران به مشتریان خود ارائه میدهد که مشاوران این شرکت همه روزه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی رایگان به صورت صادقانه به همه ی شما عزیزان است. کافی است در گوگل "کارمانیا طب" را سرچ کنید و وارد سایت این شرکت شوید.

برتری و ویژگی دیگر دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به سایر دستگاه های موجود در ایران این است که این دستگاه با بروزترین متود روز دنیا در سخت افزار و نرم افزار به صورت سالانه آپدیت و روانه ی بازار میشود.

نکته قابل توجه ی دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم این است که این دستگاه تمام طیف های پوستی را پوشش میدهد و با همه ی رنگ های پوست سازگار است که این مورد حتی در دستگاه های چندین میلیاردی دیده نمیشود چون بسیاری از دستگاه های موجود در بازار صرفا برای یک طیف پوستی خاص تولید میشوند.

 

دستگاه تیتانیوم اورجینال یا فیک؟ 

 

همانطور که میدانید هر برند مطرحی در دنیا که تولید میشود و فروش بالایی دارد بعد از مدتی مدل های فیک و کپی آن تمام دنیا را فرا میگیرد که فروش بالایی برای کمپانی های کپی کار در بردارد، که کمپانی آلما(سازنده ی دستگاه لیزر تیتانیوم) و دستگاه لیزر تیتانیوم از این قاعده مستثنی نیست.

حال برای شما سوال پیش می آید که چگونه دستگاه فیک را از دستگاه اورجینالِ تیتانیوم تشخیص دهیم؟ بذارید خیال شما را راحت کنم هیچ دستگاه اورجینالی از کمپانی آلما سازنده ی دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران وجود ندارد. چرا؟ چون این کمپانی اسرائیلی است و هیچ دستگاهی از این کمپانی اجازه ورود به ایران را ندارد. حال چه کنیم؟ جای نگرانی وجود ندارد شرکت های زیادی وجود دارند که دستگاه لیزر تیتانیوم را با بهترین کوالیتی ممکن در دنیا تولید و راهی بازار میکنند که عمده ی این شرکت ها در کشور چین هستند. شرکت های چینی معتبر از قطعات آمریکایی و اروپایی در لیزرهای خود استفاده میکنند و طبق معمول شرکتهایی در چین و ایران هستند از قطعات درجه 2 و 3 در دستگاه های خود استفاده میکنند. حال سوال پیش می آید راه تشخیص چیست؟ باید بگوییم راه تشخیص وجود ندارد چون قطعات داخلی دستگاه در ایران قابل روئیت نیست و بازکردن و بررسی قطعات باعث میشود شرکت های فروشنده دستگاه شما را از گارانتی خارج کرده و از خدمات خود سرپیچی کنند، تنها راه خرید مطمئن، خرید از شرکت هایی در ایران است که قرارداد تضمین کیفیت قطعات را از کمپانی سازنده دستگاه به شما در ایران ارائه دهند که شرکت کارمانیا طب این ضمانت را به شما خواهد داد.

شرکت کارمانیا طب به شما با ذکر در قرارداد رسمی تضمین میدهد که قطعات استفاده شده در دستگاه تیتانیومِ این شرکت بهترین کیفیت و کوالیتی لازم را دارا میباشد که هیچ جای دیگری این کیفیت را با این قیمت ارائه نمیدهد.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یا پلاتینیوم؟ 

 

همانطور که میدانید شرکت آلما سازنده ی دو مدل دستگاه لیزر پرفروش در دنیاست که این دو مدل را با نام های سوپرانو تیتانیوم و پلاتینیوم روانه بازار کرده است. حال سوال پیش می آید که دستگاه تیتانیوم بخریم یا پلاتینیوم؟ به طور خلاصه دستگاه تیتانیوم بروزتر و جدیدتر میباشد و نسخه ی آپدیت شده ی دستگاهِ پلاتینیوم میباشد که قیمت آن نیز بیشتر از دستگاه پلاتینیوم است. اگر شما کیفیت و کارایی بهتری مد نظرتان است دستگاه تیتانیوم را خریداری کنید.

حتی اگر قصد خرید دستگاه پلاتینیوم را نیز دارید در انتخاب خود دقت فرمایید چون افراد زیادی در مارکت ایران هستند که هر دستگاه بی نام و نشانی را با اسم پلاتینیوم به فروش میرسانند، همانطور که توضیح دادیم به دلیل پرفروش بودن این برند، استفاده از نام های تیتانیوم و پلاتینیوم به دلیل پرفروش بودن در ایران رواج پیدا کرده است، پس هر دستگاهی پلاتینیوم نیست و هر دستگاهی تیتانیوم نیست، سعی کنید در دام نام گذاری های سودجویانه نیوفتید.

حرف از نام گذاری های سود جویانه شد باید بگوییم حتی در دستگاه تیتانیوم هم این اتفاق می افتد که به اتنها و ابتدای نام این دستگاه اسم هایی اضافه میکند و با قیمت های بیشتری آن را به فروش میرسانند باید عرض کنیم که نام این دستگاه تنها آلما سوپرانو تیتانیوم میباشد.

 

 

شکل ظاهری دستگاه لیزر تیتانیوم کدام است؟ 

 

همانطور که در بالا عرض کردیم تمام دستگاه های لیزر تیتانیوم در ایران کپی و ساخت و مونتاژ چین و در بعضی موارد مونتاژ ایران میباشند که همین مورد باعث میشود ظاهر و شکل های متفاوتی از آن را در ایران ببینید که ظاهر و شکل اصلی این دستگاه را به صورت عکس در بالا برای شما قرار داده ایم.

نکته قابل توجه این است که در ایران شرکت هایی وجود دارند که به دلیل پرفروش بودن دستگاه تیتانیوم، نام تیتانیوم را در اسمِ لیزرهای درجه دو و سه چینی خود میگنجانند که به همین واسطه فروش خود را افزایش دهند که حتی هیچ شباهتی ظاهری نیز به دستگاه لیزر تیتانیوم هم ندارند، مشاوران شرکت کارمانیاطب آماده ی مشاوره دادن در این زمینه به شما هستند که صادقانه بدون هیچ چشم داشتی شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

قیمت دستگاه لیزر آیس تیتانیوم

 

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها کیفیت ساخت و قطعات داخلی و ظاهر دستگاه میباشد، باید بگوییم که بهترین قیمت و کیفیت را در ایران شرکت کارمانیا طب ارائه میدهد. همانطور که توضیح دادیم شرکت کارمانیا طب با تضمین کتبی اورجینال بودن قطعاتِ دستگاه تیتانیوم بهترین کیفیت را در ایران ارائه میدهد.

در رابطه با قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم هم باید بگوییم که شرکت کارمانیاطب با حذف واسطه ها و در نظر گرفتن بازه سودی پایین بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت را در ایران به مشتریان خود ارائه میدهد که شما میتوانید با مراجعه به سایت این شرکت هم مشخصات کامل دستگاه تیتانیوم را مطالعه کنید و هم قیمت آن را مشاهده بفرمایید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی رایگان در واتساپ و تماس تلفنی با مشاوران شرکت کارمانیا طب در ارتباط باشید.

 

خرید اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم

 

شرکت کارمانیاطب افتخار دارد که در ایران تمام دستگاه های زیبایی و پزشکی را به پزشکان و صاحبان کلینیک به صورت اقساطی بدون سود و ضامن ارائه دهد.

شما اگر قصد خرید دستگاه زیبایی یا دستگاه لیزر تیتانیوم برای کلینیک خود دارید میتوانید با پرداخت 40 تا 50 درصد مبلغ، دستگاه خود را تحویل بگیرید و مابقی پول دستگاه را به صورت اقساط بدون سود و ضامن به شرکت کارمانیاطب پرداخت کنید.

 

 

چطور مهندس عمران شویم؟

چطور مهندس عمران شویم؟

به عنوان یکی از پر اهمیت رشته‌های مهندسی، مهندس عمران یا civil engineer مسئول حفظ زیرساخت‌های جامعه را بر عهده دارد. مهندسان عمران از ساخت، بهره برداری و نگهداری ایمنِ سازه‌ها مانند جاده‌ها، پل‌ها، ساختمان‌ها و سدها اطمینان حاصل می‌کنند. با توجه به اهمیت وظایف آنها، مهندسان عمران دارای شرایط خاص آموزشی و مهارتی هستند. در این مقاله به طور مفصل درباره این توضیح خواهیم داد که چگونه مهندس عمران شویم، چه مدارک و گواهی‌های برای کار در این رشته مورد نیاز است. پس همراه پورتال جامع مهندسین ایران باشید.

 

مهندس عمران کیست؟

مهندس عمران ساخت و ساز پروژه‌های عمومی مانند جاده‌ها، پل‌ها، سدها، تونل‌ها، ساختمان‌ها، فرودگاه‌ها، سیستم‌های آب و فاضلاب و سایر پروژه‌های بزرگ زیربنایی را طراحی و نظارت می‌کند.

ساختمان‌ها و پل‌ها اغلب اولین سازه‌هایی هستند که به ذهن هر فرد در مورد مهندسان عمران خطور می‌کند، زیرا اینها برجسته‌ترین ساخته‌های مهندسان عمران هستند. اما مهندسان عمران، همچنین مسئول کارها و عملیات‌هایی هستند که کمتر توسط افراد دیده می‌شوند. هر وقت شیر آب را باز می‌کنیم، حتی به ذهن ما خطور نمی‌کند که این سیستم لوله کشی ممکن است کار مهندسان عمران باشد؛ در بسیاری از موارد طراحی سیستم‌هایی که آب را از منابع اصلی، که گاهی صدها کیلومتر دورتر از ما هستند و از آنجا به شهرها منتقل می‌شوند را، این افراد انجام می‌دهند.

نقش تحصیلات در شغل مهندسی عمران

برای تبدیل شدن به مهندس عمران علاوه بر تجربه‌ی کار به تحصیلات دانشگاهی نیز نیاز دارید. مدرک کارشناسی عمران یا رشته‌های مرتبط با عمران، پل ورود به این شغل است. اما در ادامه می‌توانید با سازه‌ها و زیرسازه‌هایی که یک مهندس عمران می‌تواند طراحی، مرمت و نگهداری کند، آشنا شده و وارد تخصص‌های مورد علاقه تان شوید.

بهترین روش برای ورود به این شغل کارآموزی پس از دوره لیسانس یا در طول مدت تحصیل‌تان است. به این ترتیب وارد بازار کار شده و در مسیر یادگیری قرار خواهید گرفت و پس از مدتی به یک مهندس عمران حرفه‌ای تبدیل خواهید شد! در آن موقع اگر دیدید که به تحصیلات در مقاطع بالاتر نیاز دارید، می‌توانید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید.

d4_4lyc.png

انواع گرایش‌های رشته مهندسی عمران:

https://cutt.ly/69qxcky

https://is.gd/AHHI5K

  • حمل و نقل
  • سازه
  • مهندسی و مدیریت ساخت
  • زلزله
  • پدافند غیرعامل
  • محیط زیست
  • مهندسی خطوط راه‌آهن
  • راه و ترابری
  • و …

مهندسان عمران همچنین باید حداقل به یکی از نرم‌افزارهایETABS، Auto Cad، Matlab، Staad Pro، Plaxis Professional، SAFE، Revit ومسلط باشند.

محل کار مهندس عمران چگونه است؟

بیشتر کارهایی که مهندسان عمران انجام می‌دهند مستلزم طراحی و محاسبات دقیق در محیط اداری است. این بدان معنا نیست که این مهندسان وارد میدان نمی‌شوند.

آنها برای نظارت بر عملیات، نظارت بر تیم‌های خود، انجام کارهای نقشه برداری و تجزیه و تحلیل کامل پروژه‌ها، حل مشکلات در محل کار و همکاری با سایر متخصصان درگیر در پروژه‌های خود، مدام در حال رفت و آمد به محل کارگاه‌های ساختمانی هستند.

در هنگام مدیریت پروژه‌ها، مهندسان عمران ممکن است هنگام جابجایی از مکانی به محل دیگر، بیشتر از ماشین خود یا کامیون استفاده کنند. گاهی اوقات، آنها برای کار در پروژه‌های بزرگ مهندسی در کشورهای دیگر، به خارج از کشور سفر می‌کنند. کار آنها معمولاً تمام وقت است و حدود یک سوم آنها بیش از چهل ساعت در هفته کار می‌کنند.

در زیر لیستی از رایج‌ترین صنایعی که مهندسان عمران در آنها به کار گرفته می‌شوند، آورده شده است.

  • استخراج و حفاری
  • ساخت و ساز مسکونی
  • ساخت و ساز تجاری
  • برنامه ریزی شهری
  • زیرساخت آب و گاز
  • سیستم‌های فاضلاب
  • انرژی تجدید پذیر
  • آژانس‌های حمل و نقل
  • سازمان‌های دولتی

عناوین شغلی معمول برای مهندسان عمران عبارت‌‌اند از:

  • بازرس ساخت و ساز
  • مهندس پروژه
  • مهندس ناظر
  • همکار مهندس عمران
  • مهندس عمران
  • مهندس شهرسازی
  • مهندس میدانی
  • مدیر توسعه

مهارت‌های لازم برای یک مهندس عمران

  • توانایی برقراری ارتباط و توضیح ساده یا با جزئیات کار به مدیریت، پیمانکاران، مشتریان و
  • توانایی کار با نرم‌افزارهای مختلف این رشته
  • ارائه راه‌حل‌های بهینه برای مشکلات حین کار
  • توانایی تصمیم‌گیری و مدیریت بودجه و زمان
  • مهارت بالا در ریاضیات و انجام محاسبات دقیق
  • مهارت نوشتاری صحیح برای تهیه گزارشات و

مهندس عمران چه وظایفی دارد؟

قسمت اعظمی از طراحی و نظارت بر پروژه‌های ساخت‌ و ساز توسط مهندس عمران انجام می‌شود. این مهندسان امکان اتمام یک پروژه را با ارزیابی سرمایه اولیه، کاربردی بودن طراحی و نیازهای سازه تضمین می‌کنند.

چند مورد از وظایف مهندسان عمران:

  • اتمام پروژه‌ها سر موعد تعیین شده و با بودجه مشخص؛
  • حل مشکلات پیش آمده در فرآیند طراحی و توسعه پروژه‌ها؛
  • تضمین رعایت پروتکل‌های ایمنی در پروژه؛
  • بررسی پایداری پروژه‌ها و تاثیر زیست‌ محیطی‌شان؛
  • مدیریت و نظارت بر پیشبرد مراحل پروژه؛
  • تهیه نقشه‌ها با کمک نرم‌افزارها طراحی کامپیوتر و

مهندسان عمران چه نوع شخصیتی دارند؟

بدیهی است که نمی‌توان یک خط دور افراد کشید و گفت فقط شما به‌درد رشته عمران می‌خورید. اما داشتن یک‌سری از ویژگی‌های شخصیتی می‌تواند به رشد فرد در این حیطه کمک کند.

چند مورد از ویژگی‌های مهندسان عمران:

  • توانایی برنامه‌ریزی مستقل
  • واقع‌بین و منطقی
  • علاقه به رهبری و مدیریت
  • دقت بالا در کار
  • علاقه به کارهای عملیاتی و فنی
  • قدرت تجزیه و تحلیل و

منبع: www.pjmi.ir

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4346331

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/members/faheemkhatri4/activity/352217/

https://writeablog.net/faheemkhatri4/bhtryn-rh-hy-jdhb-flwwr-dr-ynstgrm

https://www.zupyak.com/p/3356863/t/bhtryn-rh-hy-jdhb-flwwr-dr-ynstgrm

https://www.launchora.com/story/1668674097--0

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:29982469

https://zb3.org/faheemkhatri4/bhtryn-rh-hy-jdhb-flwwr-dr-ynstgrm

https://addandclick.com/read-blog/121344

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/11/17/%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%db%8c%da%a9-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://www.dailystrength.org/journals/mhndsy-chyst-w-ykh-mhnds-khyst

https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/124518